Saturday, April 14, 2012

PTPTN: MAHABAGANG DI JALANAN VS MAHASISWA DIMEJA RUNDINGAN!




Sumber gambar: http://bit.ly/IkI2LT


PengundiBaharu: Daripada buang masa memekik melolong di jalan, lebih baik sokong usaha diplomasi sepertimana Meja Bulat PTPTN yang telah diadakan tempoh hari... Itu baru betul!

2 comments:

  1. blog saudara sudah dimasukkan dlm list blog saya

    ReplyDelete
  2. Kenapa nak bazirkan masa dan tenaga untuk bantah PTPn ?? sebab mahasewel2 ni tak cerdik . dia orang tak tahu ker berpa banyak kerajaan PKR Selangor belanja untuk biasiswa ??

    bagi 2011, bajet biasiswa kerajaan PKR Selangor ialah sebanyak RM254,900.00 bagi tawaran baru kepada 500 orang pelajar, manakala bagi pinjaman, bajet adalah sebanyak RM3,189,500.00 bagi tawaran baru kepada 600 orang pelajar IPT. http://www.yayasanselangor.org.my/adun/4.html

    Kalau diaorang ni cerdik , aku rasa mesti diaorang buat demo mintak kerajaan PKR Selangor tambah biasiswa untuk manafaat mahasiswa . Kerajaan jenis apa ni belanja untuk biasiswa pun sama mahal dengan katil Azmin Ali ??

    Amacam ada sapa2 berani buat demo kat yayasan selangor mintak tambah biasiswa ???

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...