Friday, August 31, 2012

APABILA BERUK TIDAK DAPAT BEZAKAN BENDERA MALAYSIA DENGAN BENDERA BN! #merdeka55


PengundiBaharu: Inilah hasilnya... Sebang***, SebiaDAP!

3 comments:

  1. politik hari ini sama seperti politik di zaman kesultanan melaka,penderhaka hendaklah dibunuh,bukan itu sahaja keturunan penderhaka pun di bunuh,tapak rumah diangkat dan dibuang kelaut.hari ini kita lihat bangsa melayu itu sendiri yang jadi penghancur bangsanya sendiri,(sejarah melaka ada si kintol)memang benarlah apabila bangsa lain menyatakan bangsa melayu ini mudah diperdaya,diperalat kerana bangsa ini tidak mempunyai jati diri yg kuat,suka mengikut tanpa berfikir,lebih dukacita lagi anak muda yg belajar diunversiti,dabik dada mengaku golongan terpelajar malangnya akal dan fikiran seperti manusia 'bodoh',apakah mereka ini orang yang mendirikan solat lima 5 waktu sehari dengan khusyuk?

    ReplyDelete
  2. Saka Penyaka? Saka is bad.. but this one is the worst http://yasirtamizi.blogspot.com/2012/08/bendera-malaysia-yang-sebenar.html

    ReplyDelete
  3. Budak-budak PKR bodoh bendul....Sejarah fail...

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...