Wednesday, March 27, 2013

MORAL PEMIMPIN PKR TERUK? INI SEMUA SALAH UMNO!!! #BNPRU13


Menurut CiliPadi, blogger yang memuatnaik video skandal pemimpin PKR tersebut mendedahkan nama pemimpin PKR itu ialah Sharudin Hamid yang memegang jawatan ahli majlis di MPSP Kedah dan juga merangkap Ketua Penerangan PKR Cabang Merbok.

Kata blogger itu lagi, tidak dapat disangkalkan lagi Seks dan PKR tidak dapat dipisahkan lagi. Dari atas sampailah kebawah semuanya tidak boleh pakai dan tidak bermoral. Blogger tersebut juga mengajukan soalan berbunyi: "Parti tak bermoral macam ni nak pimpin negara?"

Untuk menonton dan mengetahui cerita lebih lanjut boleh KLIK DISINI. 

PengundiBaharu: Saifudin Nasution dah tengok belum? Jahanam....! Jahanam...!!

4 comments:

  1. ANWAR EJENYAHUDI.EJEN FIRAUN,EJENCINA,EJEN INDIA,EJEN INDONESIA ,EJEN PENDATANG HARAM,EJEN PENGANAS,EJEN LBGT,EJEN SULU,EJEN PINGAN MANGKOK ,EJEN SULU DAN 1001 EJEN YG TAK DAPAT DITAIP DISINI...SEPATUTNYA ANWAR NI DAH KENA HUKUMAN MATI SAJA SEBAB ANWAR MANUSIA PALING BAHAYA DALAM DUNIA DAN MENGALAHKAN EJEN2 JUALAN LANGSUNG SEDUNIA....HANYA ORANG2 UMNO SAJA YG PALING MULIA DAN BETUL2 BERIMAM ....KALAU TAK ADA UMNO KITA TAK AKAN MERASA BRIM,BRUM,BRAM.. HANYA UMNO SAJA YG MEMBELA MELAYU ..PARTI LAIN SEMUA KETUA MEREKA ORG NEPAL DAN BANGLA..KALAU TAK ADA UMNO ORG MELAYU AKAN MATI KEBULOR TAK MAKAN SEBAB SELAMA INI REZEKI DATANGNYA DARI UMNO YG SATU...TIADA PARTI YG KU SEMBAH MELAINKAN UMNO...HANYA NAJIB PEMIMPIN KU PALING MULIA....

    ReplyDelete
  2. kalu semuanya nak ditapis dulu lebih baik tak payar ada komen...bangang punya olang.

    ReplyDelete
  3. Pencacai Penjilat AnwarMarch 28, 2013 at 4:44 AM

    aku pencacai penjilat anwar tak sebebal biras altantuya. kahkahkahkahkahkahkahkahkah...

    ReplyDelete
  4. bodoh punya org PKR..sanggup tunjuk kotey..adoi ai sex sex sex!!! pangkat di di dahulukan..sex di utamakan.. sampai mati pun aku xkn undi fuckatan haram ni!!! 23undi from my fmly to BN.. umno dulu kini dan selamanya..

    salam perjuangan..minta pautkan link blog saya di sini terima kasih
    http://pena-berdarah.blogspot.com

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...