Thursday, April 18, 2013

PKR-PAS KAJANG PROTES, PELUANG BN TAWAN SELANGOR MAKIN CERAH! #PRU13




Petisyen Pengundi Kajang Menyokong Cikgu Lee Kim Sin Sebagai Calon DUN Kajang

Kami berasa amat kecewa kerana Parti Keadilan Rakyat (PKR) tidak memilih penyandang Adun Kajang Cikgu Lee Kim Sin sebagai calon bagi PRU Ke-13. Sebaliknya, PKR mencalonkan seseorang yang tidak dikenali oleh masyarakat setempat.

Lebih 10 tahun berkhidmat kepada masyarakat Kajang, Cikgu Lee terbukti seorang pemimpin yang berdedikasi, berwibawa, dan berprestasi cemerlang di peringkat tempatan bahkan di Dewan Undangan Negeri. Beliau juga disenangi masyarakat berbagai lapisan kaum. Hubungan beliau sangat baik dengan pertubuhan-pertubuhan NGO, kebudayaan dan persatuan di Kajang. Cikgu Lee juga memberikan kerjasama dan mendapat kerjasama yang baik dari parti di dalam Pakatan Rakyat.

Kami tidak menerima seseorang calon yang tidak mengenali dan dikenali oleh masyarakat Kajang.
Kami menyeru supaya PKR mempertimbangkan semula pencalonan Cikgu Lee sebagai calon boleh menang di DUN Kajang. Bersama ini disertakan senarai tandatangan pengundi Kajang yang menyokong Cikgu Lee.


Mereka telah berjumpa dengan Zuraida Mak Lampir bagi membincangkang masalah ini.


PengundiBaharu: Hancur Pakatan! Hancur!

1 comment:

  1. Kebangkitan sokongan rakyat terhadap BN tidak diragui. Namun sokongan ini bakal mengundang tsunami 2008 atas sebab kebodohan mengemukan calon yg pasti kalah.

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...