Friday, October 18, 2013

INILAH DIA SYAITAN BELAAN #PAKATANRAKYAT @ANWARIBRAHIM


SYAITAN LA LU!

4 comments:

  1. mari kita doakan malaun ni mati kena panah petir. hiduppun hanya berfungsi merosakkan ummah.

    ReplyDelete
  2. Saya syaki si muka-mcm-HOMODAJAL-menngerunkan ini, dah jadi si KAPIR, sebab benci sgt. Islam/umatnya! Tapi PENYAMAQ PENAKUT BANGSAT, takkan mengaku -kalau betul anak jantan, mengaku sajalah! Dan jgn. haraplah PENAKUT mcm. ni akan hina agama lain terutamanya agama Hindu, mungkin HILANG KEPALA DISEMBELIH mcm. BABI TERKANGKANG!

    Kat India tu, dahlah umat Islam asyik dibunuh dlm. pembunuhan beramai (GENOCIDE) oleh kaum HINDU di Gujarat, Kashmir dan terbaru di Uttar Pradesh, dan juga di Sri lanka, kat M'sia ni pun, makin SAMSENG kaum Keling mcm. GENG KONGSI GELAP ini; tak sedaq diri, mereka bangsa PENDATANG, yg. asalnya dibawa si KAPIR PENJAJAH British-Zionis LAKNAT!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    ReplyDelete
  3. Hidup malaun ni dari muda sampai tua sia sia !!

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...