Monday, August 5, 2013

[MUST SEE] SYIAH: MUHYIDDIN YASSIN KE IRAN... PROBLEM???


Nampaknya Penyokong PAS bagaikan 'cacing kepanasan' apabila PAS diserang bertubi-tubi berkenaan isu Syiah.

Sampaikan Timbalan Perdana Menteri kita ke Iran pun mereka mahu jadikan isu... Apa problemnya?

Bukan Malaysia sahaja yang menghantar wakil ke majlis tersebut. Arab Saudi yang bertegas dengan Syiah pun hantar wakil mereka ke majlis tersebut.

Apa yang menjadi masalah pada puak PAS begong ni?

"Kelantan jalinkan hubungan erat dengan negara Iran"

Ada apa masalah dengan tajuk ini?




Kota Bharu – Kelantan mencatat sejarah sebagai satu satunya negeri di Malaysia yang menjalinkan hubungan erat dengan Negara Iran di dalam pelbagai bidang khususnya hubungan dagang, pembangunan ekonomi dan perkongsian teknologi.
Mohammad Hossein Mousapour, Gabenor Wilayah Qom, Iran membuat lawatan rasmi ke negeri Kelantan.
Rombongan dari kerajaan Iran ini membuat kunjungan hormat bersama YAB Tuan Guru Dato' Bentara Setia Nik Abdul Aziz Nik Mat, melawat pelbagai tempat di sekitar negeri Kelantan serta bermesyuarat dengan YB Dato Husam Musa (Pengerusi Jawatankuasa Perancangan Ekonomi, Kewangan dan Kebajikan Negeri Kelantan) serta anak syarikat kerajaan negeri untuk eksplorasi dan hubungan dagang. ...Selanjutnya klik disini

PengundiBaharu: Makin begong puak PAS-Syiah ni nak counterback kepada UMNO. Makin parahlah gamaknya...

2 comments:

  1. Mengadakan hubungan diplomatik dgn negara Islam lian walau Syiah, BUKAN bermakna kita sokong fahaman Syiah! Macam hubungan diplomatik dgn Komunis Cina atau Cuba dsbnya. Memang ajaran puak Syiah harus jangan merebak di Malaysia, juga sebagai strategi PENGHALANG (Prevention strategy), supaya kita umat Islam, dari berlainan mazhab tidak sampai berbunuh sesama sendiri. Jika ini berlaku, yang akan ketawa macam SYAITAN DURJANA ialah MUSUH ISLAM dari puak Kristian Zionis DAP/PKR yang amat MERBAHAYA. Fahaman evangelis Kristian Zionis, ialah doktrin gabungan Kristian Protestant palsu dan pengganas Yahudi Zionis, SENJATA politik merbahaya yang mempergunakan agama, oleh penjajah Barat-Israel melalui CIA-US/MI6-UK/Peranchis/Jerman/Israel-Mossad/EU-NATO (di Malaysia melalui sekutu mereka, DAP/PKR). Fahaman ini dipergunakan untuk menjatuhkan Islam/umatnya, dan menjajah Palestin selamanya untuk memecahbelahkan PUSAT Islam di Timur Tengah, iaitu Mekah di masa hadapan, dan seluruh negara-negara Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur (untuk pertanian syarikat global GM US-Mosanto yang diharamkan di EU sebab boleh menyebabkan penyakit kanser dll).

    Maka saya amat terkejut membaca tentang anak muda Melayu ini, yang bernama Faisal Hamdi, yang menjadi Pengganas dalam Free Syrian Army (FSA) – di http://brojinggo.blogspot.de/2013/08/faisal-anak-muda-malaysia-ambil.html, Faisal Anak Muda Malaysia Ambil Keputusan Berperang Di Syria!, Monday, August 5, 2013 (saya dah adukan pd KDN).

    FSA ini sebenarnya ialah kumpulan Pengganas yang amat kejam, ditaja oleh Barat-Israel, yang diketuai oleh ejen CIA-MI6-Mossad. Ejen-ejen ini menyamar sebagai orang Islam dan menghasut anak muda Sunni Islam untuk berperang di Syria, Lebanon, Iraq dan Iran, kononnya untuk menjatuhkan Kerajaan Syiah (lihat di http://www.globalresearch.ca/fighting-al-qaeda-by-supporting-al-qaeda-in-syria-the-obama-administration-is-a-state-sponsor-of-terrorism/5339728 , Fighting Al Qaeda by Supporting Al Qaeda in Syria: The Obama Administration is a “State Sponsor of Terrorism”, By Prof Michel ChossudovskyGlobal Research, June 19, 2013).
    Sebenarnya ini adalah MO Barat-Israel untuk menjajah Dunia Islam yang kaya minyak-gas dan menghasut lebih ramai anak muda Islam menjadi Pengganas, yang akan menjadi merbahaya pada Dunia Islam.

    Dan lihatlah di mana Facebook tidak mengharamkan panggilan keganasan anak muda ini - ini ialah kerana Facebook dikuasai Yahudi Zionis Amerika. Sedangkan artikel YB Tun Dr. Mahathir Mohammad “The Chinese Dilemma“ boleh pula diharamkan.

    Bahkan Barat-Israel juga menaja kumpulan pengganas 'Syiah' utk menjatuhkan k'jaan Iran yg kaya minyak-gas, menubuhkan puak Syiah palsu di Dunia Islam yg kaya minyak-gas dan dan menimbulkan perang antara puak Sunni-Syiah termasuk pengganas 'Syiah' yg kononnya mahu menwan Istana Negara semalam - lihat pusat pengganas 'Syiah' ini yg ditaja CIA-Mossad di US:

    1. http://www.policymic.com/articles/6587/u-s-funded-iran-terrorist-group-says-shocking-report, U.S. Funded Iran Terrorist Group, Says Shocking Report, Michael Luciano; dan

    2. http://thehill.com/blogs/global-affairs/middle-east-north-africa/292771-iranian-opposition-to-open-washington-office, Iran’s MEK to open Washington office, By Julian Pecquet, 04/09/13].

    MAKCIK Tempurung – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.




    ReplyDelete
  2. Lari dari topik sikit tapi saya rasa blog ini boleh publish komen saya mengenai perlantikan Abdul Azeez Rahim sebagai pengerusi Tabung Haji.

    Saya mintak tolong sangat-sangat dengan kerajaan utk tarik balik watikah perlantikan beliau.

    Saya kenal Azeez. Ini kisah hidupnya. Sekolah rendah di SK bukit bintang. sekolah menengah di Sm bukit bintang PJ. GAGAL SRP. Masuk vanto akedemy PJ dan ambil SRP sekali lagi dan gagal SRP sekali lagi sbg pelajar persendirian.

    Lepas itu dia kerja di Shah Motel di Pj sebagai pelayan. Sambil tu dia mula jual kereta terpakai di kalangan kawan2 dia. Dulu dia duduk di kg ghandi jln klang lama.

    kemudian dia pindah ke rumah panjang dekat sg way. dia buka kedai kereta terpakai di pj. Nama kedai KTA- Kereta Terpakai Azeez.Banyak buat duit bila dia jual kereta kat pensyarah ITM dsb.

    Masuk politik melalui kenalan di Baling. Dia lahir dan membesar di Petaling Jaya. Emak dia 100% mamak. dia janda 5 anak lelaki. Ayah dia rahim ( 100% mamak) tinggalkan anak2 dia dan kawin lain. ayah dia dulu pernah bawa teksi. pas tu berniaga kedai makan dsb.adik beradik dia nasir, rashid, rahman dan mutalib.

    Dia bohong satu dunia yg dia ada MBA dari "Preston" universiti. Tak pernah ambil SPM tahu2 dah "beli" MBA.

    Dia kalau baca ni pasti terkejut sbb maklumat ini betul 100%. Dia memang kenal sangat dengan saya.

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...