Thursday, November 15, 2012

KERAJAAN KEBAJIKAN PAKATAN PAKAI KENDERAAN MEWAH UNTUK KEMPEN...


Baru-baru ini Angkatan Muda Keldian (AMK) telah melancarkan kempen "JELAJAH SUMPAH, KEMBALIKAN HAK RAKYAT". Mereka mendakwa meraka mahu menuntut hak rakyat negeri Sabah.

Tetapi, kenapa Kempen itu rasmi di Ibu Pejabat PKR di Petaling Jaya? Kata pusing satu Sabah & Labuan...? Bawak kenderaan mewah ni sekali terbang naik 'jet' ke Sabah juga ke...???


Berhenti sekejap, "Jelajah SUMPAH"? Kahkahkahkah...

Itu Anwar bila mau sumpah laknat...?


OK, habis part tu. Sambung cerita pasal 'kenderaan Mewah PKR'... Kenderaan Mewah PKR itu adalah Chevrolet Colorado. Harganya mencecah ratusan ribu Ringgit Malaysia, RM100K... Apa pasal naik kenderaan RM100K untuk tujuan kempen?

Kalau bagi RM100k tu pada rakyat kan lagi bagus, cakap kerajaan berkebajikan!


Kenderaan itu baru bernilai RM100K, belum tambah dengan harga Plat Kenderaan PRU13! Agak-agaknya boleh cecah berapa ratus ribu ye....?

Jika Sultan atau Pemimpin BN yang beli Plat kereta pelik-pelik... Cai cai Pakatan mesti kecoh satu dunia... Misalnya macam poster nih;


Penuh dengan keji maki hamun... Semuanya ada...

Tetapi jika 'pihak belah mereka' memiliki kenderaan/plat mewah, mereka tidak pula maki hamun. Malah berasa bangga dengan kemewahan itu! Contohnya Blog ProPembangkang "BATUVSKAYU" yang telah menghilangkan posting berkenaan kenderaan PLAT PRU13. Boleh cek kat link dibawah nih:

http://batuvskayu.blogspot.com/2012/11/hot-no-plate-kereta-pru-13-siapa-yang.html

Nasib baik ada website NEGARAKITA ini simpan copy blog tu dan boleh dijadikan bahan bukti:

http://www.negarakita.com/Post-594571-Hot+!!++No+Plate+kereta+PRU+13+siapa+yang+punya_

Cai Cai Pakatan nak cakap ini 'Fitnah Aqidah' UMNO-BN...?

Gambar-gambar kenderaan ini boleh dilihat di Blog SHAMSUL KETOT sendiri...



PengundiBaharu: Cai... Banyaknya duit PKR... Duit Soros ke?

1 comment:

  1. Plat pendaftaran bagi Penang yang terkini adalah PKV825 (sila rujuk halaman JPJ)...

    Buat JPJ, jika anwar dan bala tentera Ahzab nya menggunakan no. plat PRU13 di mana-mana kawasan dalam Malaysia, bermakna mereka menggunakan no. plat pendaftaran palsu. SILA AMBIL TINDAKAN YANG SEWAJARNYA SUPAYA MEREKA TIDAK SEWENANG-WENANGNYA MENYALAHGUNAKAN NO. PENDAFTARAN PALSU TERSEBUT. TOLONG JANGAN TIDUR...!!!!

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...