Friday, February 8, 2013

@NAJIBRAZAK KATA: "PEMBANGKANG PERLU TERIMA JIKA KALAH PRU13"


APAKAH TANDANYA...?


TANDANYA, NAJIB RAZAK AMAT-AMAT YAKIN BN TERUS MEMERINTAH MALAYSIA SELEPAS PRU13 YANG AKAN BERLANGSUNG TIDAK LAMA LAGI...

'AMAT YAKIN MENANG' BEMAKNA, AMAT YAKIN PAKATAN TERUS KEKAL MENJADI PEMBANGKANG...

2 comments:

  1. wahai blogger, ada satu kebimbangan dalam benak aku. sudah agak lama sehingga ketika ini, anwar & d gang asyik menyerang spr. konon spr tidak adil, tidak telus, menghimpun pengundi hantu dsb. aku yakin anwar bertujuan mengabui mata rakyat kononnya pakatan rakyat bermusuh dgn spr. tp aku yakin, anwar sudah menghimpun org2 dia dlm spr. bila najib umum bubar parlimen, maka konco2nya dlm spr akan bekerja siang malam utk pastikan bn kalah!!! adakah apa yg aku tulis ini hanya merepek? cuba lihat kes by kes yg melibatkan anwar. kes anwar vs saiful. selepas meminta penangguhan 66 kali dan diredhai pendakwaraya, akhirnya anwar lepas. dan kini, dimana kedudukan pendakwaraya tersebut? bukan dicelah bontot anwar? habis semua kena beli!!! bn, kalau nk menang dgn cemerlang, lebih baik lakukan 'PEMBERSIHAN MENYELURUH' dalam spr sebelum pukul gendang perang pilihanraya. pengkhianat dlm spr sudah berlambak-lambak!!!!

    ReplyDelete
  2. Dan Al-Juburi boleh berambus ke Amerika jadi pensyarah LGBT dan pluralisme kembali.....

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...