Tuesday, April 17, 2012

PAS MARAH BILA HARAKAH DI KOYAK...? KAHKAHKAH!



PUTRAJAYA, 5 April (HaprakahDaily): Kerja-kerja PAS Putrajaya untuk menyebarkan fikrah PAS melalui pengedaran Harakah secara PERCUMA kepada penduduknya mula memberikan kesan.

(Pemimpin Umno mengoyak Harakah di depan kamera menandakan keberkesanan kerja PAS Putrajaya yang menyebarkan Harakah secara percuma di sana)

Ia dapat dilihat apabila Umno Putrajaya merancang untuk membakar akhbar yang menjadi suara rasmi PAS itu hari ini di food court Presint 8 tengahari ini. - BACA SETERUSNYA DISINI

PengundiBaharu: PERCUMA? Dia kata 'menandakan keberkesanan'. Yang aku nampak PAS yang tengah terdesak!

Ada lagi satu Berita dari Haprakah...!

KUANTAN, 7 April (HaprakahDaily): Tindakan Umno Putrajaya mengoyak akhbar Harakah mencerminkan ketakutan mereka kepada rakyat yang mendapat maklumat sebenar terhadap sesuatu isu yang berlaku, kata Ketua Penerangan PAS Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

“Inilah yang ditakuti mereka. Belum pernah kita dengan ada pihak yang membakar atau mengoyak akhbar kerana ianya diberi secara percuma. Ini agaknya yang dikatakan buang tabiat, sebagai petanda awal sesuatu itu nak mati,” kata Tuan Ibrahim kepada Harakahdaily. - BACA SETERUSNYA DISINI



PengundiBaharu: Tuan Ibrahim ni  dah nyanyok ke? Bukan ke dulu PAS adakah program bakar Utusan?


TEPAT DARI SUMBER...?


1 comment:

  1. Bukan ke haprakah tu hanya untuk edaran ahli sahaja?? Kenapa nak bagi free kat orang lain pula??? Undang-undang tak reti baca ke puak-puak penganut hamPAS ni????

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...