Sunday, November 25, 2012

DIAMLAH USTAZAH PAS!!! @abby_abadi112


Terkejut dengan satu kenyataan di dalam twitter penceramah bidan terjun artis PAS yang bernama Abby Abadi. Sila baca di bawah:



Kedangkalan artis PAS yang membuat tuduhan tentang 'dagangan Israel-Malaysia' merupakan sesuatu yang amat memalukan. 

Anda baca laporan di bawah yang menafikan fitnah tersebut :


Mukhriz Mahathir sendiri menafikan fitnah pakatan haram pembangkang itu. Sila baca :




Printscreen itu di ambil daripada satu blog pro-pembangkang. Tetapi malangnya, blogger yang pernah di londehkan beberapa kali kerana berbohong itu turut menyiarkan invois di bawah apabila menulis kononnya kaitan dagangan di antara Malaysia - Israel. 


Apabila anda membaca tanpa kaji betul-betul, anda tentu termakan dengan pembohongan besar (sekali lagi). Anda tentu percaya invois tersebut ada kaitannya dengan Israel.

Padahal, destinasi penghantaran minyak kepala sawit itu adalah ke Adabiya, Egypt!

Lihat di bawah :

Apabila melihat perangai artis PAS dan blogger pro-pembangkang yang kerap kantoi itu, jadi kesihan pula...


Sumber: Blog MIM

PengundiBaharu: Tertanya-tanya... Abby Abadi berubah kerana PAS atau kerana Allah Taala?

5 comments:

  1. MASA DIA DENGAN NORMAN DULU AKU TENGOK CANTIK, TAPI SEKARANG NI KENAPA DAH NAMPAK TUA. KINI PERANGAI DIA PULAK BURUK, PAUTTLAH CAKAP MEREPEK AJE. SAH DIA NI SINDROM ORANG YG KECEWA.

    ReplyDelete
  2. PERMPUAN YG DAH KECEWA DALAM PERKAHWINAN, BEGITULAH. DULU POPULER SEBAGAI ARTIS SEKARANG POPULER SEBAGAI AHLI POLITIK. NAMPAK BENAR DIA NI NAK JADI POPULER.

    ReplyDelete
  3. Prempuan baghal yg diperkudakan PAS.

    ReplyDelete
  4. wahh.. ustazah abby ni bcakap macam membesar di felda plak.. saya yang lahir dan dah 40 tahun membesar felda ni lebih tau.. dengan rezeki dari FELDA la saya adik beradik membesar jadi manusia. tak payah la nk ajar kami plak.. takkan nak jadi heroin FELDA plak... ye la.. berlakon pun dah tak laku...

    ReplyDelete
  5. Dia ni da lama x disetubuhi...

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...