Sunday, June 17, 2012

GILIRAN USTAZ PAS PULA HINA SULTAN JOHOR!





Nombor Telefon: 0193483478


PengundiBaharu: Jom baca tulisan Ustaz PAS nih "Kenapa aku benci UMNO"... disini

5 comments:

  1. Tuanku Sultan seorang yang telus..rasanya umum tahu nombor 1 angka adalah direserve untuk kerabat DiRaja/Dif2 kehormat..(kalau salah tlg betulkan).Jika begitulah senarionya..Tuanku boleh utuskan pejabat protokol untuk berurusan dengan egensi berkenaan unutuk proses dokumentasi yang mungkin berharga rm100-200 shj..Dan kita semua tak tahu dan jatuh tak kisah pasal ni..YB Nizar pun tak kisah dan dia boleh cari modal politik yang lain. Ini,ceritanya.. Tuanku membida(harga buka ?RM yg. dibuat oleh agensi berkenaan). Tuanku tak letak harga..Tuanku seperti yang lainnya telah melalui satu proses bidaan yang telus..dalam kes ni harga tutup ialah seperti yang umum tahu..Ringkasnya, Tuanku boleh ikut cara yng mula2 tadi. Tuanku juga boleh pilih untuk simpan shj.duit beliau dan kita pun jatuh hukum kata Tuanku kedekut la..simpan duit utk diri sendiri la.Sekarang ni Tuanku telah buat satu urusan yang telus lagi professional dan wang itu menjadi pendapatan agensi kerajaan yang akan diurustadbir oleh perbendaharaan negara dan %nya mungkin digunakan utuk buat jalanraya untuk kegunaan Wan Ji ta'aduddi..

    ReplyDelete
  2. astaghfirullah...islam jenis apa lah yg dibawak umat mcm ni. dah tak reti agaknya nak bezakan hormat kepada pemimpin dengan takut dan taat kepada Allah. Betul...hanya Allah saja yang berkuasa, tapi perlu ada rasa hormat kepada pemimpin. Bapa kita juga pemimpin. Kalau hanya perlu takut pada Allah...tak perlu hormat pada bapa...cuba balik ni kau sepak bontot bapak kau hoi ustad (kalau layak dipanggil ustad) sambil kau panggil bapak kau setan. Amacam?

    ReplyDelete
  3. semua orang pakatan marah sultan johor kerana kes itu. seolah nizar tu baik sangat, tak berdosa, tak ada ciri syaitan? lupa barangkali, tindakan sultan hanya kerana cemuhan nizar? kalau nizar tak jolok sarang tebuan, tak kan tebuan nak gigit kepala bangang dia tu? atau gigit dagu sempit dia tu?

    ReplyDelete
  4. muke macam budak kolej kumpul setem je...ade hati nak komen sultan

    ReplyDelete
  5. ustaz versi PAS memang begini...confirm masuk syurga la katakan....

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...