Monday, December 24, 2012

"TERSESAT DALAM PAS..." #BNPRU13


Pendedahan Buku kafirkah aku? Menyebabkan ramai ahli pas membuat pengakuan pernah mengkafirkan orang UMNO & menjadi perpecahan dikalangan Orang Islam.

Pengakuan daripada Khaled Mohamad yang pernah memegang jawatan sebagai AJK PAS Dun Jabi, Setiu Terengganu ini membuktikan bahawa Amanat Haji Hadi ini pernah menyebabkan ramai Ahli PAS sanggup menkafirkan anak beranak & menyebabkan perpecahan dikalangan Umat Islam.

Sehingga kini amanat ini masih lagi berterusan seperti kejadian pada 11 Julai 2012 di PASIR MAS, Kelantan Apabila Suami, Yahaya Ibrahim yang berusia 78 tahun sanggup menceraikan isterinya Hasnah Che Ahmad yang berusia 61 disebabkan perbezaan politik.

Di Terengganu juga pernah berlaku solat 2 imam & masih terdapat 11 masjid yang masih solat 2 kariah dalams satu masjid disebabkan oleh Amanat Haji Hadi.



Bukti keratan akhbar Amanat Haji Hadi Masih berterusan...




Peristiwa dimana suami menceraikan isteri kerana taksub PAS



PengundiBaharu: Marilah sama-sama kita doakan agar kita semua tidak tersesat daripada PAS alKhawarij!

No comments:

Post a Comment

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...