Thursday, December 13, 2012

CAI PAKATAN, APA MASALAHNYA KALAU @NajibRazak MINTA MAAF? #1MsiaTolakFitnah



Presiden PAS pung minta maaf:

Presiden Pas mohon maaf dalam sidang

KUALA TERENGGANU 12 Dis. - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang (Pas-Rhu Rendang) memohon maaf kepada semua wakil rakyat ketika beliau mengambil bahagian dalam sesi perbahasan dalam sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) hari ini.

Kenyataan maaf itu dibuat memandangkan sidang tersebut mungkin yang terakhir sebelum Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) bermula.

“Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang memberi kerjasama kepada kami dan minta maaf sekiranya ada apa-apa kesilapan yang kami lakukan sepanjang sidang kali ini.

“Mudah-mudahan kita akan bersama berjuang membangunkan negara mengikut medan masing-masing," katanya.

Terdahulu, ketika membahaskan ucapan bajet, beliau memuji usaha yang dilakukan kerajaan Barisan Nasional (BN) memberi subsidi diesel kepada golongan nelayan yang telah membantu menambah pendapatan mereka.

Jelasnya, usaha-usaha lain seperti membina kilang ais untuk kegunaan nelayan tempatan juga baik kerana ia memudahkan nelayan mendapatkan bekalan air batu bagi kegunaan mereka.



Contoh sikap pencacai yang kita semua dapat tengok hari ini:


Tengok apa Ulama Muda UMNO nih komen pasal mohon maaf;


PengundiBaharu: Bukan kah Islam ajar berbaik sangka, lebih-lebih lagi bila seseorang itu meminta maaf? Tapi PAS parti Islam ajak buruk sangka. Lantas, Syaitan manakah yang telah merasuki PAS...?!!!

No comments:

Post a Comment

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...