Monday, July 16, 2012

TEGURAN BUAT ARTIS YANG JOIN PAS @abby_abadi112 #ArtisGantiUlamak



PengundiBaharu: Tak bijak. Saya masuk PAS baru kenal Islam. Tak bijak.

8 comments:

  1. macam ni lah abby..jangan kutuk orang ..kan katanya baru balik dari buat umrah..kenapa nak palitkan dosa yang tak sepatutnya..jadi bagaimana dengan ibadah kamu dengan allah...apakkah selama ini kamu tidak beriman? danhanay masuk pas baru beriman? Wallahhu alam...

    ReplyDelete
  2. Kenak Terajang dgn Laki pastu masok PAS Parti Islam Sesat Perosak Bangsa dan Agama.

    Salahkan BN/UMNO pulak tu.

    Nak puaskan ehem ehem pat Bilek 121 at 3 pagi.

    ReplyDelete
  3. saya masuk PAS sebab x tak berapa nak laku dlm bidang lakonan......

    ReplyDelete
  4. Abby... Abadi lah hang dengan kekusutan dan kecelaruan hingga akhir hayat hang selamanya... PAS itu parti politik bukannya Agama Islam.. kesian sepanjang hidup hang sia sia je dipergunakan orang.

    ReplyDelete
  5. Tak payahla pusing gitu skali ustaz..hidayah milik Allah,Dia memberi kpd sesiapa yg Dia mahu dr mana2 jalan yg Dia kehendaki..tak ada salahpon statement artis2 tertentu bila itu lah pengakuannya ttg dari mana dia mengenal agama dan Allah.tak semua org mendapat didikan agama dari ibubapa..

    ReplyDelete
  6. bodoh ape korng ni ,dlm islam wajib berpolitik .hbs tu korng nk ckp ajrn Rasullah pda zman dhlu tu tak btol lah?.nk brdbt ngn 10 orng alim ulama memang snang .tp nk brdbt ngn orng yg jhl agma ni smpai mt jea ta hbeh sbb mereka tade ilmu .pkir la sndri .gunkn akal dan lidah yg dkurniakn Allah untk brfkr dan bertsbh kpdNYA .bkn untk mencci !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Politik cara Nabi sama tak dengan politik demokrasi.

      Delete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...