Monday, October 10, 2011

AZIZ BARI DAN PUAK PEMBANGKANG BIADAP!



Aku terbaca Malaysiakini pagi ni yang bertajuk ; Aziz Bari: Campurtangan perlu selaras ajaran Islam yang seolah-olah mempertikaikan titah ucapan Baginda Sultan Selangor mengenai permasalahan umat Islam yang berlaku di Selangor yang berkaitan dengan kejadian serbuan JAIS ke sebuah gereja baru-baru ini ...

Aziz Bari yang bagi aku seumpama profesor kangkung tu seolah-olah telah cuba memberikan bola tanggung kepada semua balaci-balaci Puak Pakatan Rakyat untuk membantai kaw-kaw punya terhadap Kebawah Duli Sultan Selangor.

Sehinggakan terpacullah satu kenyataan paling sial oleh seorang pemberi komen di bahagian bawah artikel tersebut yang bernama : Melayu Terakhir · UTM Skudai yang menyebut "raja pun dah jadi ahli UMNO....inilah akibatnya....sama gak dengan kes negeri perak....majoriti raja dah masuk UMNO...."



Inilah sifat Puak Pakatan Babi ... Jika seorang Raja / Sultan tidak memberikan sebarang respon ataupun sekadar memberikan respon yang menyebelahi pihak Pakatan, maka itulah Sultan yang disanjung kerana liberal / adil.

Tetapi, jika kelihatan seorang Raja / Sultan tersebut seperti (seolah-olah) menyokong tindakan Kerajaan Pusat mahupun memberi apa-apa respon yang tidak menyebelahi Pakatan Rakyat , maka Raja / Sultan itu akan terus di cop sebagai dah jadi ahli UMNO !

Sungguh sial punya puak pakatan haram jadah ! ... termasuklah Ajiz Buri* Profesor Kangkung (Confirmed dia ni 100% Balaci ANUwar)...

No comments:

Post a Comment

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...