Thursday, October 13, 2011

MESTI TENGOK!: WAN AZIZAH MEMANG ISTERI YANG BAIK, TETAPI...


WAN AZIZAH PAKAI GLOVE, TAKUT NAK SENTUH DENGAN BUKAN MUHRIM.

TETAPI SUAMINYA...???

RELEKS JE (SALAM DENGAN PEREMPUAN NI, BUKAN CHINADOLL TAU).


CUBA BAYANGKAN KALAU DALAM GAMBAR INI BUKAN BRO ANWAR BIN IBRAHIM ATAU SIKATANNNYA ADALAH B.A.B.I, TETAPI PEMIMPIN BARISAN NASIONAL...

AGAK-AGAKNYA APA PENCACAI PAKATAN AKAN CAKAP?!

8 comments:

  1. Wan Azizah bodoh….suami dia nak jadi PM..berpeluh-peluh bulu juboq dan pukinyer berkempen untuk laki dia. Last-last video seks dihadiahkan pada dia. Ha ha ha. Sesuai muka kau…masam lagi berkulat!

    Yang bodoh sini kau Wan Azizah yg tua bangka. Kena tipu tak putus putus oleh si suami yang suka lubang wanita, lubang tahi lelaki dan semua jenis lubang Mukhalazah.

    Kau kena maki hari2 dihina oleh suami kesayangan kau tu…tup tup dia bayar pompuan Siam. Tom Yum Kum..he likes! Pacut berapa kali?

    Aku setuju Wan Bodozah kau kata,“Allah tau apa kita buat” sebab tu insan pujaan ko takut nak bersumpah dengan nama Allah…kan??

    Mungkin sebab dia memang tahu apa yang dia buat, ko jer yang tak berapa tahu… yang ko tahu sokong membuta tuli laki kau yg masuk keluar hotel di Thailand & KL. Lembu!

    Mana laki kau waktu demonstrasi Bersih? Sorok kat dalam hotel kan? Dia ada membership card…keluar pintu belakang. Siapa bayar? Nurul Izzah ker? Kau macam lembu cucuk hidung kena pil pelali. Angguk2 jer ha..Alahai.

    Apa lagi beb, Wan Azizah…oiiii. Ruang penafian memang langsong dah tak ada. Anwar memang sudah dihimpit ke reban ibu ayam Siam. Kenapa takot Allah..mau ka junjung AlQuran ayat tersuci? Takutkan..tudung kau dipanah petir?

    Perut Anwar sudah berapa lama kau tak tengok daa. Dia asyik ke Bangkok…kau tidur peluk bantal. Jam Omega…kau gadaikan ke? Mana kau dapat duit berkempen???

    Tapi maklumlah, Anwar bukan sebarang manusia kan? Dia anugerah tuhan sebagaimana dakwaan kau bininya yg tolol PAS dan DAP. Karpal Sigh suruh langkah mayatnyer dulu nak buat negara Islam.

    Laki bini karoang cium celah kangkang dia yg bau kari dan pappadom..Yum Yum.

    Raja temberang, pembohong dan miliki kulit muka tebal melebihi kulit badak air nak jual Malaysia kepada kafir. PAS pulak jadi pencuci bontot Cina DAP guna lidah Mat Sabu. Pun pernah kena tangkap basah...

    Hinanya Pakatan kaorang. Macam Yahudi nak tanah Palestine. Mat Sabu kena tangkap basah…suami kau kenapa tak jerit HUDUD? Islam kah?

    Berani kerana benar, tapi Wan Aziah takut kerana peLIWAT bukan Allah.

    Kesian kan? Oh Azizah!

    PS; Video yg bakal dikeluarkan November, akan nampak muka suami kau masuk hotel naik pacuan 4 roda. Kau jer yg tak ade Wan Azizah.

    Puki kau pasti nak tisu..berpeluh nanti!

    ReplyDelete
  2. Dulu aku respect la Jijah ni....
    Sekarang aku BENCI jijah kerana dia melindungi perkara yang fakta,dia melindungi kemungkaran,dia melindungi penipuan,dia melindungi kehilangan jam omega,dia melindungi video sek dan macam2 yang di lindunginya semua yang di lindunginya adalah KEJAHATAN.
    Allah menyuruh lakukan kebaikan jauhi kemungkaran tapi jijah melindungi KEMUNGKARAN.

    ReplyDelete
  3. Ini membuktikan King control dan bukan quin control.

    Bila pakai sarung semuanya tak pa. Buakan bersentuh kulit dengan kulit. Awang kulup tu kalau pakai sarung cam mana, boleh ka? He he he he.

    ReplyDelete
  4. kak ros pun isteri yang baik dpd suami dia si Naj..boleh peluk2 lagi..

    ReplyDelete
  5. kak ros nak pegi haji. kau kutuk dia, tambah pahala dia. anwar bila nak pegi haji? takut kene laknat kat sana ke.

    ReplyDelete
  6. MESTI TENGOK!: WAN AZIZAH MEMANG ISTERI YANG BAIK, TETAPI...

    BUKAN PEREMPUAN YANG BERMARUAH TINGGI DAN BERPEKERTI MULIA, BUKAN WANITA YANG BOLEH DIANGKAT SEBAGAI PEMIMPIN, BUKAN HAMBA ALLAH SWT YANG MENTAATI ALLAH MELEBIHI SEGALA-GALANYA, BUKAN SEORANG IBU YANG MENGASUH DAN MENDIDIK ANAK-ANAKNYA KE JALAN YANG DIREDHAI ALLAH SWT! WAN AZIZAH HANYALAH BONEKA DEMI KELANGSUNGAN HAYAT POLITIK ANWAR & ANAKNYA, NURUL IZZAH!

    ReplyDelete
  7. Salam, saya tgk pic bawah tu rasanya cam fake...sorry bro, saya bukan geng DSAI. Saya Muslim tp tgk pic tu balik muka dan bahagian badan nampak lain..tgk kat tengkok tu ada kelainan sikit.

    2ndly, tak akan DSAi seorg je kut..mana pengikut kiri kanan dan fans dia.

    Harap dptkan source yg sohih la. Saya tak kata ni fake...but agak mushkil bagi saya sebagai seorg photographer dan grafik designer...

    Wallahu a'lam....

    ReplyDelete
  8. Wsalam. Boleh tengok video DEMI RAKYAT.

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...