Wednesday, November 30, 2011

KANTOI! MODUS OPERANDI MILOSUAM CELAKA BUAT FITNAH!!!


Kauorang ada baca artikel kat Blog MiloSuam pasal budak-budak bawah umur pakai baju kuning yang bawa banner sokong Seksualiti Merdeka semasa Majlis Peguam buat perhimpunan haram kelmarin?

Kalau tak tau pergi baca kat sini:




Mula-mula aku memang tak perasan eksiden yang mengkantoikan blogger pakatan haram bernama MiloSuam yang sangat suka menyebarkan fitnah nieh!

Nasib baik aku jumpe Blog Panglima Harimau. Kalau tak memang aku turut percaya dengan fitnah tahap setan pun tak mampu nak buat!


Menurut MiloSuam, budak-budak ni memang sengaja menyamar dan dibayar. MiloSuam tuduh UMNO dan TV3 punya kerja la tu.


Apa yang menarik. Kalau korang perhatikan gambar atas ni yang  dalam bulatan merah tu, memang pelik bin ajaib!. Budak-budak yang bakar baju kuning semuanya pakai kasut kulit hitam, waktu tu 'Peguam Otak Udang' dari Bar Council je yang pakai siap ber-kot lagi.

So mcmmana MiloSuam bangsat ni boleh cakap:

"Tambah menguatkan lagi bukti pembohongan Buletin Utama ini, budak-budak bawah umur yang dilaporkan sebagai penyokong Bersih 2.0 oleh TV3 dilihat membakar baju-baju yang mereka pakai."

PERGI JAHANAM LA DENGAN FITNAH KAU!!!

No comments:

Post a Comment

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...