Wednesday, November 2, 2011

TERIMA KASIH BLOGGER GERAKAN ANTI PKR!


Aku nak berterima kasih kat blogger GAP atau Gerakan-Anti-PKR... Sebab dia dah masukkan Blog aku ni kat dalam bloglist dia.

Thank You Bro! Dulu kita penah lepak sama2.


Pada Blogger seperjuangan yang dah listkan blog aku ni pun jgn berkecil hati. Saya ucapkan jutaan terima kasih juga. Sebab listkan blog saya yang tak seberapa ni. Blog aku ni pun tak sampai setahun jagong, aku baca Blog GAP dari nama dia Gerakan Anti PAS lagi...

Bukan apa, bila kita listkan blog2 seangkatan dgn kita, pembaca yang masuk blog kita mudah nak access masuk ke dalam bloger lain. Pencacai Pakatan pun bleh join sekali baca.

Aku peminat blog GAP No1. Aku suka amik bahan-bahan dalam blog tu, berfakta kot, ramai anak muda macam aku suka masuk Blog GAP dan jadikan Blog GAP sebagai Blog rujukan pertama pasal politik.

Kat Google pon kalau korang taip perkataan "PKR" korang akan nampak Blog Gerakan Anti PKR duduk kat kedudukan mana. Kalau hari2 korang buat mcm ni, tak mustahil Blog GAP akan ganti tempat Website Parti Keldian Rakyat...



PILIHANRAYA 13 NAK DEKAT,
PRU-13 TAU ANWAR LAHANAT BUKAN PRU-12!!!

1 comment:

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...