Thursday, November 17, 2011

MAJIKAN 1 - 0 BIBIK!




KUALA LUMPUR 17 Nov. - Malaysia menewaskan Indonesia 1-0 pada perlawanan terakhir peringkat Kumpulan A, Sukan SEA di Stadium Bung Karno, Jakarta malam ini.


Gol tunggal Shahrul Azwari pada minit ke-17 memastikan skuad Harimau Muda memungut mata penuh dan menobatkan Malaysia sebagai juara kumpulan yang akan menentang Myanmar pada perlawanan separuh akhir - Utusan



PENYOKONG INDON BIADAP TAK HORMAT LAGU KEBANGSAAN NEGARA LAIN!

3 comments:

  1. yg pasti strategi indonesia turunkan pasukan ke 2 tak menjadi, yang pasti perlawanan akhir kemungkinan tinggi Indonesia vs Malaysia, tapi kali ni susah sikit Malaysia nak menang sebab mesti penjaring utama Indonesia akan digunakan, tadi pun walaupun nampak macam Malaysia mengawal perlawanan tapi bila kena serangan balas kelang kabut kubu kena serang dan hampir-hampir gol

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH! shahrul anak watan manal 1 tanah merah memang membanggakan seluruh rakyat...mek dio kak mah wojik senyum lebar tak sudoh!!!!

    ReplyDelete
  3. bangga dan terharu setelah Shahrul Azwari menjaringkan gol dan mencium jalur gemilang didepan 100 ribu indon di GBK setelah begitu lama melihat bendera kita dihina mereka.

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...