Thursday, March 1, 2012

KENYATAAN AHMAD MASLAN BERHUBUNG ISU SURAT TUN M KEPADA PM ISRAEL


1. Pendedahan 3 surat Tun Dr M kpd 3 Perdana Menteri Israel pada tahun 1993, 1997 & 1999 melambangkan ketelusan kerajaan berhubung isu Israel Palestin yg dicetuskan baru-baru ini.

2. Sekali lagi ia membuktikan bahawa kerajaan adalah konsisten dlm pendirian menyokong perjuangan Palestin & tegas berhubung keganasan regim Israel. Kandungannya melambangkan pandangan berani & betul bekas PM Msia itu yg amat membanggakan kita sebagai rakyat Msia.

3. Ini juga membuktikan bahawa tuduhan pembangkang yg pendirian kerajaan berubah-ubah terhadap isu Israel Palestin adalah tidak benar.. Surat dalam internet yg dipercayai disebar oleh pihak yg tidak bertanggungjawab itu juga adalah tidak benar.

4. Pastinya kenyataan Ketua Pembangkang yg berbunyi ''I support all efforts to protect the security of the state of Israel'' dalam WSJ merupakan kesilapan besar pendirian beliau, tersasar jauh drpd prinsip keadilan & kebenaran jika dibanding pendirian Kerajaan.

5. Pimpinan UMNO & BN yg diketuai oleh DS Mohd Najib Tun Razak tetap mempertahankan pendirian Kerajaan yg menentang segala bentuk kezaliman Israel terhadap umat Islam Palestin yg dijajah & dizalimi hampir setiap masa.

6. Rakyat Malaysia pelbagai kaum juga secara majoritinya bersama Kerajaan dlm mempertahankan hak2 rakyat Palestin & mengharapkan agar keamanan berteraskan keadilan sejagat akhirnya bersinar di bumi Palestin & BaitulMaqdis..




1 comment:

  1. Siapakh sebenarnya yg lebih Islamik @ anti Islam @ pro Yahudi?
    DrM, DSAI, DSNR, atau siapa2 lagi? Fikir2 dan tenung2..

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...