Wednesday, February 1, 2012

VIDEO: HASAN ALI DI BANGI. PARASIT SUDAH DIKENAL PASTI!


BAHAGIAN 1



BAHAGIAN 2


BAHAGIAN 3


BAHAGIAN 4


Hasan Ali Talibarut Utama UMNO - Khalid Samad

SHAH ALAM, 31 Jan - Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Abdul Samad mendakwa bekas Pesuruhjaya Pas Selangor, Dr. Hasan Ali adalah 'budak suruhan UMNO' dan jurucucakap tidak rasmi bagi parti tersebut.

Khalid juga mendakwa Hasan sebenarnya sudah menjadi alat UMNO apabila membuat kenyataan supaya para pengundi di Parlimen Shah Alam agar tidak mengundinya lagi pada pilihan raya umum akan datang.

"Kalau tidak beri undi kepada Khalid Samad, kepada siapa lagi? Sudah tentu kepada UMNO. Ini bukti Hasan sudah menjadi budak suruhan UMNO," katanya.

Beliau juga mendakwa Hasan tidak memahami maksud sebenar parasit dan menganggap bekas Pesuruhjaya Pas Selangor itu adalah parasit sebenar parti.

"Parasit adalah jenis yang tinggal atas induk macam pokok asing tinggal atas pokok besar tetapi saya tidak boleh menjadi parasit kerana saya merupakan sebahagian daripada batang tubuh parti.

"Tidak seperti orang yang hidup dengan isu Pas tetapi dia adalah orang asing yang mana jika tidak ada isu Pas, dia tidak boleh hidup, dia menjadi popular atas isu Pas," kata Khalid.

Khalid bagaimanapun tidak menjawab dakwaan Hasan berkaitan dengan beliau adalah pengkritik tegar Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) ketika agensi agama itu menyerbu sebuah premis yang dikatakan sebagai Gereja Methodist Damansara Utama (DUMC). - KLPos


Khalid... Mampuslah engkau PRU13 nih!

3 comments:

  1. Khalid Samad jgn ckp sedap mulut je..kami org melayu dan Islam baca dan tahu, sebab kami bukan bodoh. Kamu ni buat semua ni sebab ini pekerjaan kamu Khalid. Pekerjaan untuk soru kamu. Kamu terpaksa cakap sebab pendapatan (gaji). Tapi kata2 tu biar beradap dan tuduh UMNO je. Aku org PAS pun rasa keji dgn kata2 kamu ni.
    Pandai falsafah kamu pasal parasit. Parasit tafsiran kamu betul tapi kamu parasit tumbuh atas Quran. Mana bolih? Parasit atas binatang, pkok ke takpe lah. Ni parasit atas Quran, akidah, agama...fikir2 lah. nanti org kata bodoh marah. Kami umat Islam masih bersabar sejak kes DUMC tu...sabar tau. Dont push us, do not cross the line when it comes to our religion (hah, keluar org putih aku.

    ReplyDelete
  2. Wahai Khalid gereja Babi..
    Alangka baiknya kalau mengundi UMNO kerana UMNO itu hak milik orang Melayu berugama Islam.
    Alangkah celakanya mengundi PR kerana ada kau bangsa keparat penganut DAPIGs laknatullah..
    Sejahat-jahat UMNO ada juga Akidahnya..
    jahat sungguh PR bila ada manusia macam kau ...penganut ajaran yahudi laknatullah pengamal kafirharbi laknatullah...
    Bertaubatlah kau sebelum sampai ajal kau...jangan nanti bumi pun tak terima..
    Jangankan Dapigs PAS pun tak boleh tolong inikan pula PKR..
    Sudah2lah manusia berwajah haiwan..bawa2lah bertaubat sebelum terlambat.

    ReplyDelete
  3. Tak payahlah nak mengata orang sebab Khalid Gereja tu ejen mengkristiankan orang Islam di Malaysia ni.

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...