Tuesday, February 21, 2012

LOGO JATI MACAM SETAN? BENDERA PKR 'MATA DAJJAL' PASetan BUAT-BUAT TAK NAMPAK KE?!


[Otak Harakah Lidah Rasmi PASetan jadi beku hadapi serangan Hassan Ali]

PERLEMBAGAAN PARTI KEADILAN RAKYAT ATAU PKR [SILA RUJUK DISINI: http://forum.pakatan-rakyat.com/viewthread.php?tid=285] ADA MENYATAKAN:

FASAL 4 : BENDERA DAN LAMBANG



4.1 Bendera Parti berupa segi empat tidak sama yang berwarna biru langit (sky blue) beserta lajur warna merah di kiri dan kanan. Di tengah-tengah segi empat terdapat sfera berwarna putih dan di tengah-tengah sfera itu terdapat satu bulatan penuh yang berwarna biru langit membentuk lambang mata yang terbuka.



Mata yang terbuka adalah cahaya yang menyuluh perjuangan untuk menegakkan keadilan. Mata yang terbuka mencerminkan mata hati nurani yang mendorong Parti untuk mencapai perubahan ke arah kebenaran dan keadilan.

Lajur merah di kiri dan kanan segi empat tidak sama melambangkan keberanian dan komitmen memperjuangkan kebenaran dan keadilan.

2 comments:

  1. Logo macam logo syaitan..? Bila masa lak syaitan ada logo ni..?

    Yang setakat aku ingat..., ada pemimpin besar Pas sekor tu pernah kata dengan amat jelas.., .. dia sanggup berkawan dengan syaitan demi nak jatuhkan UMNO..!

    Pencacai2 Pas tak ingat dah sapa kata gituu..??

    ReplyDelete
  2. La gambor pulok di percayainya... bagus betul serangan freemason nih...

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...