Tuesday, May 1, 2012

PASCA KEGANASAN BERSIH3.0: AZMIN DUDUK DAN TIBAI?


SERUPA TAPI TAK SAMA?


PETALING JAYA: Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali menafikan dakwaan seks membabitkan dirinya dan menyifatkan ia sebagai fitnah menjelang pilihan raya umum ke-13.

Azmin berkata, dakwaan itu berunsurkan fitnah dan mengencamnya sekeras-kerasnya atas tohmahan ke atas dirinya yang bertujuan untuk mengaibkan beliau dan keluarga.

“Fitnah ini memamparkan seorang lelaki yang tohmah sebagai saya bersama seorang wanita di dalam tandas. Saya menafikan sekeras-kerasnya fitnah tersebut.

“Ia adalah fitnah ulangan menggunakan modus operandi yang sama yang digunakan terhadap (Ketua Umum PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim,” katanya dalam satu kenyataan, Selasa.

Beliau mengulas mengenai beberapa keping gambar yang disebarkan di blog-blog yang menunjukkan seorang lelaki yang didakwa miripnya bersama seorang wanita yang melakukan seks oral dalam tandas.

Azmin yang juga Ahli Parlimen Gombak kesal berikutan dakwaan itu adalah fitnah bersiri terhadapnya dan keluarga selepas dakwaan pemilikan saham, menghina Raja-Raja Melayu dan baru-baru ini mencetuskan provokasi dalam perhimpunan Bersih 3.0.

“Sebelum ini saya dan isteri serta anak telah melakukan ujian DNA sebanyak dua kali pada Julai 1998. Kedua-dua keputusan ujian tersebut menempelak fitnah ke atas saya, isteri dan keluarga.

“Hasil ujian jelas menyebut serta mengesahkan saya dan isteri merupakan ibu bapa kandung kepada kami. Ujian DNA tersebut sekali gus memelihara maruah saya dan keluarga,” katanya.

Menurut Azmin, setelah kesemua fitnah tidak berjaya, mereka mengulangi skrip usang fitnah seks yang memualkan untuk mengaib dan mematahkan semangatnya.

“Fitnah jahat seperti ini diulang-ulang untuk membentuk persepsi rakyat terhadap maruah dan kredibiliti saya menjelang pilihan raya,” katanya.


PengundiBaharu: Skrip Azmin sama sahaja... Sumpah Mak Engkau kot Min...

No comments:

Post a Comment

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...