Thursday, May 10, 2012

VIDEO DERA BUDAK: SAYA TAK BERSUBAHAT


PengundiBaharu: Kebenaran muncul akhirnya...

2 comments:

  1. Sepautnya videi ini disiarkan awal-awal lagi kenapa baru sekarang? Terima kasih akepada yang membuat video ni. Ini adalah untuk satu pengajaran kepada kita semua jangan sembunyikan penderaan sebegini. Patut tunjukan sekali wajah ibu yang gila tu.... tv3 jangan kaburkan gambar ibu tu tunjukan sebagai satu pengajaran kepada semua. Lepas keluar penjara jangan serahkan anak itu kepadanya semula. Biarkan ibu angkatnya menjaganya selama-lamanya. Beri perlindungan dan tukar identiti anak tersebut macam perlindungan saksi di amerika.

    ReplyDelete
  2. ibu yg mcm ni perlu dapatkan rawatan sakit mental... orang mcm ni sebenarnya berpenyakit jiwa atau kita boleh katekan gile sebenarnye... die perlu dapatkan kaunseling dan ubat penenang jiwa... biarlah anak tu dibela oleh orang lain sehingga budak tu besar... lepas tu barulah diberi pilihan pada budak tu utk pilih hidup dengan ibunya atau tak... jgn disebabkan sentimen IBU, kita pertaruhkan nasib bayi tu, sebab bukan semua ibu dalam dunia ni sihat akal fikirannya. Bukan saja ibu, malah semua orang berkemungkinan mengalami sakit jiwa jika terlalu ikutkan bisikan syaitan... kita ada Allah, itulah padahnya bila kita lupakanNya bila kita ditimpa masalah, maka syaitan pun hasut kita membuat perkara yg x masuk dek akal seperti ini... Nauzubillah...

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...