Wednesday, May 9, 2012

PDRM: STATUS VIDEO PENDERAAN BAYI



STATUS VIDEO PENDERAAN BAYI :

Berhubung dengan penyebaran video penderaan bayi melalui media sosial tadi, PDRM telah menerima hampir 300 aduan dan komen daripada orang ramai yang rata-rata bersimpati dan prihatin dengan nasib bayi tersebut.

Untuk makluman, kes tersebut telah dilaporkan di IPD Petaling Jaya pada 29 Mei 2011 dan tangkapan telah dibuat pada hari yang sama. Pelaku merupakan ibu kandung kepada bayi perempuan yang didera.

Wanita tersebut kini sedang menjalani hukuman penjara selama 18 bulan bermula pada tarikh tangkapan di bawah Seksyen 31(1) Akta Kanak-Kanak 2001.

PengundiBaharu: Tahniah PDRM!

3 comments:

  1. 18 bulan jer... maca cukup... meleleh dalam hati tahu air mata bila tengok video nie... mintak2 mak budak nie dah bertaubatlah... anak itu permata dunia dan akhirat... dialah mendoakan kita bila kita dah di alam barzakh......

    shah, muar

    ReplyDelete
  2. ...MAKLUMAT TERBARU DARI WALL SAHABAT SAYA SHARE SUPAYA TIADA LAGI TUDUHAN MENYEBABKAN DOSA MENYEBARKAN PERKARA TIDAK BETUL :

    pmpuan ni dh kene tngkap, dlm proses perbicaraan lagi. pmpuan ni xberapa betul sgt. skg anak dia org lain yg jaga. tp anak dia dlm trauma lagi. bila ada org nk pegang, dia nangis. perempuan yg record ni dh pernah cuba halang tp kene blasah, so dia terpaksa record senyap2 dan tunjuk bukti kat polis.

    HARAP SEMUA DAPAT AMBIL IKTIBAR YE. TIMA KASIH. MAAF SAYA TAK NAK SHARE VIDEO TERSEBUT. CUKUP SAMPAI SINI, KEADILAN TELAH DITEGAKKAN.

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...