Saturday, May 5, 2012

SI TANGGANG MODEN... TAUBATLAH SEBELUM TERLAMBAT MIN!



SELAMA 14 tahun mulutnya ‘dikunci’ kemas daripada membicarakan tentang anak keempatnya, Azmin Ali.

Tetapi tiba-tiba pada Jumaat lalu Che Tom Yahaya seakan memiliki kekuatan entah dari mana untuk meluahkan segala isi hatinya.

Dalam nada sebak dan pilu, ibu kepada Ahli Parlimen Gombak itu melahirkan rasa cukup kecewa terhadap Azmin yang menurutnya sudah jauh berubah.

Ini termasuk tindakan Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu tidak menjenguk ibunya sejak lapan bulan lalu di sebuah rumah berbentuk ala Minangkabau di tepi lebuh raya Kampung Klang Gate Baru, Taman Melawati, Selangor.

Che Tom yang kelihatan tidak sihat kerana diserang pelbagai komplikasi jantung, kencing manis dan darah tinggi dalam usia menjengah 78 tahun kelihatannya mengharapkan sesuatu...

Sila dapatkan naskhah MINGGUAN MALAYSIA hari ini.

2 comments:

  1. demi pangkat....sebab kekayaan ...kerna kuasa pasal anwar....min sanggup DERHAKA....

    wadohhhhhhhhhhhhh..........jilatlah pemimpin korang ...penyokong totok PKR>>!!!

    ReplyDelete
  2. Azmin tak jengok Emaknya sudah lama,talipon tak jawap, cakap kasar dengan Adiknya, bila emaknya merintih merayu supaya kembali kepangkal jalan dan bertaubat tiba2 puak PR salahkan UMNO pulak. Apa kene mengena UMNO dalam kes ini, heran aku...

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...