Tuesday, May 8, 2012

PENDIDIKAN PERCUMA: BERI PELUANG PADA PAS/PR? KAHKAHKAH!



ALOR STAR 8 Mei - Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak, hari ini mengakui yuran pengajian di Kolej Universiti Insaniah (KUIN) yang dimiliki kerajaan negeri, akan dinaikkan bermula Julai ini.

Azizan yang juga Pengerusi KUIN bagaimanapun menyatakan tidak tahu jumlah kenaikan tersebut, tetapi hanya membabitkan pelajar baru yang mendaftar Julai ini bagi menampung kos pentadbiran kolej.

"Kita sudah maklumkan mengenai kenaikan yuran ini dan kita tidak akan ganggu pelajar lama walaupun kita mengalami kerugian," katanya kepada Bernama selepas menghadiri perhimpunan bulanan kerajaan negeri di Wisma Darulaman di sini.

Beliau diminta mengulas dakwaan Ketua Pembangkang Dewan Undangan Negeri Kedah, Datuk Seri Mahdzir Khalid, berkenaan krisis kewangan KUIN sehingga menjejaskan pentadbiran kolej universiti itu semalam. SETERUSNYA BACA DISINI


PengundiBaharu: Sia-sia ja Pro-Mahasiswa memekik di jalan & berkemah di Dataran Merdeka!

2 comments:

  1. Aku Sayang Tun MahathirMay 8, 2012 at 4:57 AM

    ALLAH nak tunjuk mana yang HAK mana yang BATHIL...sekejap jer. Itu pun kalau terbuka iman di dada untuk menerima hakikat.

    kalau tak macam biasa....fitnah UMNO...

    ReplyDelete
  2. Baru sebiji yg istihar nak naik. Pun hampir rugi kalau tak naik. Mane nya yang nak bagi percuma nih......

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...