Tuesday, January 3, 2012

DAH HABIS MODAL: BLOGGER PEMBANGKANG FITNAH NAJIB ISAP CURUT PULAK...

Saya ada terserempak dengan blog Pencacai Pakatan yang dungu; SemutMalaysia.
Dia cuba fitnah Najib, kononnya Najib isap Curut. Blogger bodoh tu siap buat penafian lagi.

Dia tulis: "notasemut : tak. ni bukan photoshop. dan gua bukan nak jadikan benda ni isu besar. cuma jarang jarang kita nampak najib ni pekena cigar, sebab tu gua kongsi apa yang gua jumpa. mungkin ini yang dimaksudkan dengan bapa transformasi. kakakaka"

Tak pelik ke? Dia edit, lepas tu dia Nafi. Orang bodoh je yang percaya.

Bila saya cakap gambar Edit, Pencacai Pakatan dengan yakinnya tak percaya dengan kata-kata saya. Kalau hari-hari disumbat dengan cerita fitnah dari KeadilanDaily, Roket, HarakahDaily, itulah hasilnya. Yang fitnah dikata betul. Yang betul dikata fitnah.

Gambar yang saya maksudkan seperti dibawah ni;





Saya siap beri penerangan sekali pada gambar2 tu. Klik Gambar untuk lebih jelas.

Kalau nak tengok gambar sebelum saya letak penerangan tu, klik: http://semutmalaysia.blogspot.com/2012/01/najib-pekena-cigar-gambar-rare.html

Taktik yang sama digunakan untuk fitnah Najib sewaktu melawat Vatican City:



TAUBATLAH WOI!

9 comments:

  1. lucu la...isap carut..tapi takda asap....

    ReplyDelete
  2. tukang tangkap gambarJanuary 3, 2012 at 7:32 PM

    gambar ni ori [fullstop]

    ReplyDelete
  3. curut najib mana ada asap

    ReplyDelete
  4. klu gambar tu tipu,mana gambar asal nk tgk jgk....

    ReplyDelete
  5. bro...gambar najib isap cerut tu mmg betul..
    kalau cek guna softwre pun xde kesan edit...gmbr yg baptis tu sah2 tipu..aku dah cek...tengok sekali imbas pun tau..

    takut jd counter attack pula kalau kita duk nafi mcm ni...btau je puak2 tu, kalau isap cerut salah, isap kote xsalah ke?..haha...

    ReplyDelete
  6. Yang bodoh mcm keldai je percya dengan gambar edit ni. Lol.....

    ReplyDelete
  7. Kalau letak asapkan lagi gempak. Malangnya tak ada asap.

    ReplyDelete
  8. aku pun tak kisah kalau DS Najib hisap cerut atau tak hisap cerut, bukannya salah pun, orang lain hisap rokok dengan rokok paip pun okey jer! asalkan bukan bendar TERLARANG takperlah, stress jgak jadi 'big boss', takder isu pun benda ni, blog SEMUTMALAYSIA tu cuma nak naikkan rating dier jer, dah merundum akhir-akhir ni, skali lah pula bro lah pi tolong promote dia balik, dah-dah, buangkan link tu, biar dia cari jalan lain nak naikkan rating dorang, tak payah kesahkan dorang tu, pandailah cari makan sendiri, duit nuar berjuta-juta lemon kat luar!

    ReplyDelete
  9. bukan benda terlarang? ramai lagi yang jahil agama yang bahawa rokok/ cerut itu haram...rosmah asal pakai tudung...edit juga tu supaya nampak rambut.hehe

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...