Saturday, January 28, 2012

(PANAS) UMMI HAFILDA KINI DITWITTER! SAHKAN AZWAN KEMBALI PADA UMNO?

Setelah sekian lama mendiamkan diri di arena politik Tanah Air. Setahun yang lalu, Ummi Hafilda muncul semula dalam arena Politik dengan bermula dari rayuannya pada Azmin Ali, Ahli Parlimen Gombak yang merupakan Abang kandungnya sendiri...


Sehingga hari ini, pendedahan demi pendedahan telah dibuat oleh Ummi Hafilda (boleh lihat di YouTube) sehingga membuatkan orang ramai tertanya-tanya dengan tindakan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang hanya berani menyaman Utusan Malaysia dan bukannya orang yang mendedahkan cerita berkenaan hal peribadai Anwar seperti Ummi Hafilda Ali ini.

Kini peminat, pengikut malah pengkritik Ummi Hafilda Ali boleh mengikuti perkembangan terkini beliau di Twitter http://twitter.com/ummihafilda

Apa yang menarik, dalam Twitter Ummi Hafilda yang pertama di hantar adalah berkenaan Azwan Ali (Sidang Akhbar Azwan-Umi berdamai) yang ditujukan kepada Perdana Menteri Malaysia, Najib Razak. Seperti dibawah ini:

No comments:

Post a Comment

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...