Tuesday, January 24, 2012

ROSMAH NAFI FITNAH TERBARU!



Isteri perdana menteri Rosmah Mansor hari ini menyangkal dakwaan bahawa beliau berbelanja mewah dalam percutiannya di Sydney, Australia sebelum ini.


"Semua itu karut, dibesar-besarkan secara liar dan tidak benar," katanya kepada Malaysiakini dan The Sun ketika ditemui dalam sambutan Tahun Baru Cina anjuran MCA di Kuala Lumpur.


"Saya selalu menjadi mangsa," katanya ketika ditanya tentang dakwaan yang dibuat dalam harian Australia Sydney Morning Herald.


Dalam seksyen 'Private Sydney' akhbar itu, kolumnis Andrew Hornery menggelar Rosmah sebagai "first lady of shopping' (wanita pertama membeli belah), kerana didakwa membelanjakan A$100,000 (RM325,000) di sebuah butik di Sydney.


Rosmah dan suaminya juga didakwa menginap di penthouse bernilai A$20,000 (RM65,100) semalam, meminta "parkir valet untuk limousinnya" dan menerbangkan pereka fesyen negara itu ke Malaysia untuk mengenakan pakaian yang ditempahnya. - MalaysiaKini


INI BUKAN KALI PERTAMA KAK ROS KENE FITNAH MACAM NIH.

DULU, ROSMAH PERNAH KENA DENGAN SURAT KHABAR AUSTRALIA. PUAK PEMBANGKANG SERONOK CANANG SANA SINI...



ADA BLOGGER PEMBANGKANG YANG BEBAL TANYA KENAPA KAK ROSMAH TAK SAMAN AKHBAR TU... KAU INGAT DENGAN MENYAMAN AKHBAR TU BOLEH SELESAIKAN MASALAH KE?

ANWAR SAMAN UTUSAN. TAPI PUAK PEMBANGKANG ADA TANYA KENAPA ANWAR TAK BERANI SAMAN PAPAGOMO, UMI HAFILDA, EZAM?

1 comment:

  1. Aku pi kesana tak shopping pon buat da la mahal barang2 nya tak ada standard pong.

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...