Saturday, January 7, 2012

HASAN ALI MARI BERSAMA-SAMA BERJUANG ATAS PLATFORM UMNO! ALLAHUAKBAR!






KUALA LUMPUR, 8 Jan: PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato’ Dr Hasan Mohd Ali sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta.


KENYATAAN MEDIA PRESIDEN PAS


Setelah mempertimbangkan segala pandangan yang diberikan oleh ahli-ahli jawatankuasa PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, PAS Pusat telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato’ Dr Hasan Mohd Ali sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta.


Keputusan ini dibuat berdasarkan kepada tindakan-tindakan YB Dato’ Hasan Ali yang menyalahi dan merugikan kepentingan Parti sebagaimana yang diperuntukkan dalam Perlembagaan PAS.


Abdul Hadi Awang,
Presiden PAS

2 comments:

  1. selepas nie ..kalau la pakatan berjaya memerentah malasia..barulah hj hadi dan nik aziz baru betul2 kenal siapa itu anwar dan siapa itu azmin ali dan juga baru betul2 kenal sahabat baru mereka DAP..

    ReplyDelete
  2. tak payah laaaaaaaaaaaaaaaaa ajak dia masuk UMNO suruh dia tubuh parti baru jer yang 100% real islam dia boleh cedok Perlembagaan Madinah untuk parti dia .... kalo masuk UMNO oun akan menyusahkan orang UMNO jerrrrrr

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...