Monday, January 2, 2012

DEMO UPSI: DIA NI BUKAN KHALID ISMATH! SIAPA KHALID ISMATH YANG SEBENAR?


Ada blogger yang salah lapor,
yang muka macam Cina atas ni bukan nama Khalid Ismeet (Khalid Mohd Ismath)!
Khalid Ismeet yang sebenar adalah Budak Syiah ni:  



Dia ni memang Syiah Totok. Tak percaya budak ni Syiah yang sesat?
Tengok nama yang dia guna kat URL facebook dia: http://www.facebook.com/khalid.shiite.ummat.hizbullah
Cukup bangga dgn perkataan "Shiite"!
Ini pula blog beliau http://khalid-ismath.blogspot.com/


Dia ni ada Ahli PAS ke?


Berkiblatkan Iran. Negara Syiah.


Ahli PAS atau Ahli PSM Komunis?

6 comments:

  1. sila korek rahsia siapa budak ismath ni yg sebenar ? mungkin ada banyak lagi rahsia tentangnya yang tidak diketahui ramai ...

    yang pasti dia orang PAS , pengikut fahaman syiah , ahli solidariti mahasiswa sesat , dan sekaligus dia ni jugak orang PKR ,

    hebat sanggat ke budak ni ? aku jumpa kalo terajang juga ada kasi !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau punya terajang jelaa hebat?aku pun bukannya nak fanatic sangat,tapi cakap biar berlapik sikit..kalau rasa diri tu kuat,ada lagi orang lain yang lebih kuat.bodoh punya melayu.

      Delete
  2. aku pon bagi batu lesung kt kepala dia ni
    -mat jimat-

    ReplyDelete
  3. yg wt blog nie yg bodo...ske2 ckp org syiah...ko tau ke syiah cmne...???sunah waljamaah cmne...kte klau bodo ilmu agama..p menuntut dlu...jgn sebar fitnah...solat kasi lengkap...berdosa ske2 ckp org syiah...die nie bdk kg aku...walaupun xrapat...tp aku tau kluarga die cmne...didikan agama cukup kuat...aku stu skolah arab ngan die...dan aku tau ilmu die cmne...ko terajang die...aku rembat ko blk...ingt..!!!
    - simpang 3 klang /// -

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khalid Ismath sendiri mengaku dia Pengikut Syiah Laknatullah!

      Delete
  4. korang apahal kerek sangat sampai nak belasah belasah budak ni? tak diajar ke memukul tu tak baik ?

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...