Saturday, January 7, 2012

GEMPAR! CUBAAN MEMBUNUH WAN AZIZAH?


Fayyadh Afiq Albakqry, pengawal peribadi Wan Azizah.


Kesan luka. 'Suntikan maut'.


Berikut adalah laporan kejadian dari Twitter:


Dan;




Cuba Buka KeadilanDaily, kita akan jumpa Berita ni:

PULAU PINANG: Fayyadh Afiq Albakqry, pengawal peribadi kepada Presiden KEADILAN, Datuk Seri Dr Wan Azizah Ismail disyaki disuntik racun dan menyebabkannya pengsan sebelum dikejarkan ke Hospital Seberang Jaya, tengah malam tadi.

Fayyad dipercayai diserang menerusi suntikan di telapak tangan kiri sewaktu mengiringi Wan Azizah meredah kesesakan orang ramai ke pentas ceramah di Kampung Cherok Tokkun. - KeadilanDaily.

Oooo... Pengsan je.
Bahlol mana cakap Nadi terhenti, Jantung berhenti tu?

Papagomo ada pesan: "Makin hampir kepada tempoh nak disabitkan kesalahan meliwat mula lah drawa lakukan kena suntik itu ini. Dulu konon disuntik HIV lah, Racun Arsenik lah macam macam propaganda yang Anwar Ibrahim ni buat. Tak sudah sudah nak bodohkan rakyat Malaysia."

Jom tengok YouTube ni:

1 comment:

  1. dahtu, bila nak 'JALAN TERUS'?

    dah lama dah kena suntik arsenik lah, kena suntik HIV lah, nak kena tembak lah... macam-macam lah.... masih hidup dengan mewah lagi plak?

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...