Tuesday, January 3, 2012

HEBAT WANITA INI. MASIH COOL WALAU DITEKAN OLEH PEMBANGKANG.


Sesiapapun tak boleh nafi jasa Shahrizat pada Negara dan Rakyat, termasuk Pembangkang. Lihat sahaja gambar diatas ini.

Salah satu adalah kejayaan beliau meletakkan Wanita sebaris dengan Lelaki selain mengangkat martabat Wanita ditempat yang tinggi di Negara kita. Program Teman 1AZAM (Akhiri Zaman Miskin) juga antara kejayaan yang boleh dibanggakan.

Jadi, kita jangan hairan kenapa kaum ibu tetap teguh bersama UMNO seperti rakaman terbaru dibawah ini;

Ribuan Wanita UMNO menyokong Shahrizat


Serangan Pembangkang Benteng Kekuatan Wanita UMNO

Shahrizat nafi letak Jawatan

Meskipun Shahrizat berdepan dengan tuduhan pembangkang itu bukan sebab mereka untuk berpaling tadah dari perjuangan UMNO malah ia menjadikan mereka lebih kuat untuk merempuh tembok yang dibina oleh Pembangkang pada Pilihanraya Umum akan datang.


Malah, Shahrizat sendiri tetap kelihatan 'cool' berhadapan dakwaan pembangkang itu, Shahrizat bertindak secara profesional dan tidak cepat melatah.


Sudah tentu kejayaan Shahrizat tidak disenangi oleh sesetengah orang, salah seorang yang tidak menyenangi kejayaan Shahrizat adalah Hantu Kak Limah bawah ni yang pernah mengatakan "Mahkamah Pandikutty"... Hehe.


No comments:

Post a Comment

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...