Tuesday, January 24, 2012

KLIK SINI untuk lihat KOMEN DI MALAYSIAKINI apabila Pengarang TV3 meninggal!

INILAH WAJAH SEBENAR PUAK PEMBANGKANG!


SIAPA YANG PATUT DIPERSALAHKAN?
ANWAR IBRAHIM
PKR - DAP - PAS
MALAYSIKINI

PDRM SILA AMBIL TINDAKAN!









SETERUSNYA BOLEH TENGOK SENDIRI DI MALAYSIAKINI: http://www.malaysiakini.com/news/187397

8 comments:

  1. Bagi mereka yang mengaibkan saudaranya yang telah pulang ke rahmatullah maka Allah akan bukakan aibnya di Dunia tunggu dan lihat ada otak tak berfungsi bayangkan kalau jadi pada keluarga kamu semoga kamu deberikan hidayah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya beberapa orang yang memberikan komen dalam fb adalah golongan yang cetek ilmu agamnya ataupun lebih senang kalau dikatakan bercakap macam orang kapir yang tak tahu halam haram dalam adab berkata-kata. semoga ALLAH membukakan pintu taubat kepada mereka yang memburukan Arwah.

      Delete
  2. takziah kepada keluarga arwah.

    ReplyDelete
  3. watak watak manusia akhir zaman ...orang dah meninggal di perbualkan .. bukannya bersedekah AlFatihah untuknya ..malah dikutuk dan d keji sesuka hati ...
    ingat lah ..
    apa yang berlaku biarlah menjadi jamuan pada mata sahaja ...
    bukan menjadi jamuan pada mulut ...

    yang terlihat oleh kita perlu dijadikan contoh ...

    siapakah kita untuk memberikan hukuman ...???


    kalau setakat ..tiada kesesuaian dalam politik ...
    itu cuma salah satu cabaran dan alat permainan dalam dunia ...
    mengapa perlu dibawa ke mati ...???

    beruntung laaaa ... hamba hamba Allah yang berjuang untuk agama melalui politik ...
    janji untuk mereka adalah surga.. sebab mereka adalah pemimpin .... hamba pertama yg akan disoal ...
    pemimpin yg benar benar memimpin telah dijanjikan surga oleh Allah ...

    ReplyDelete
  4. Takziah pada keluarga...kepada yang memfitnah ada aLLAH TUHAN SAJA YANG akan membalasnya...nak minta ampun pd arwah memang x boleh dah la...ko tunggu je la azab dr allh...x de keje dok hukum org yang telah tiada...ini asuhan najis pelacur agama,,,,abis org nak dihukumkannya...

    ReplyDelete
  5. Malaysiakini merupakan berita bebas kerana semua kenyataan samada dari pekatan mahupun pembangkang akan disiarkan NAMUN yang didakwa tidak bebas adalah komentar kerana kebanyakkan komentar adalah dari anti BN (tidak semestinya pro pembangkang. Adakah komentar ada kena mengena dengan berita yang disiarkan. Itu merupakan dua perkara yang berbeza. Walaupun Malaysiakini menerbitkan kenyataan dari pihak kerajaan tetapi jika komentarnya tidak memihak kerajaan adakah disalahkan malaysiakini? Wake up brothers and sisters, don't look too foolish with your all comments. Tajuk artikel ini : 'Malaysiakini adalah tidak bebas' adalah silap sama sekali. Yang menjadi isu ada komen mereka, so salahkan pihak komentar. Jika nak dituduh jangan dipukalkan semua. Mungkin tertanya "Kenapa dibenarkan komentar itu dipamerkan?" Malaysiakini telah meletakkan nota mereka yang mereka tidak akan bertanggungjawab sepenuhnya terhadap komentar pihak luar.

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...