Tuesday, January 24, 2012

SIAPA DIA ANDREW HORNERY? GAY DAN RATU KAKI GOSIP!


Rupa-rupanya, Andrew Hornery tersenarai di dalam 'Australia worst journalist' atau 'wartawan paling teruk di Australia' ! Beliau tidak layak dipanggil wartawan tetapi sekadar tukang gossip liar!


Malah terdapat artikel yang menganggap Andrew Hornery sebagai 'Gossip Queen of The Sydney Morning Herald'. Mat Salleh ini lelaki tetapi kenapa dipanggil 'Queen' atau 'Ratu'.


Yang lebih memeranjatkan ialah tukang gossip yang tidak boleh dipercayai yang juga salah seorang wartawan paling teruk di Australia adalah seorang gay ! Ya betul...gay !



Apa yang jadi lebih kelakar adalah, pembangkang dan portal berita mereka gunakan reporter mamat Andrew ini yang latarbelakangnya amat meragukan untuk menjalankan agenda politik mereka. Sungguh terdesak pembangkang sekarang ini, "any Tom Dick and Harry" also can-lah.

Tapi rilek bro, apa yang menarik lagi tentang Andrew Hornery ini atau Andrew "Horny" adalah dia ini dikenali dikalangan dunia gossip Sydney dan kewartawanan Australia sebagai "OPENLY GAY TRANSSEXUAL". Andrew ini memang kerap menulis tentang apa yang berlaku di dalam dunia Gay dan Lesbian. Itu adalah makanan harian dia. Kalau dah Gay, memanglah dia je yang lebih tahu tentang komuniti Gay jugak. Kalau betul mamat ni Gay, maka pembangkang akan berhadapan dengan masalah yang amat besar.

Pembangkang kena explain kenapa seorang Gay digunakan untuk membantu strategi politik pembangkang yang "Gay Friendly. " Pembangkang juga kena beritahu sama ada Anwar kenal tak dengan mamat Andrew Hornery ni. Kedua-dua lebih kurang sama je haluannya, mungkin kenal kot?



SEMUA ORANG BOLEH CAKAP: "SAYA CAKAP ATAS NAMA KEBENARAN!"

KAKI GOSIP, MANA BUKTI KAU?

No comments:

Post a Comment

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...