Friday, January 27, 2012

VIDEO: DEBAT MORAL NAJIB RAZAK VS ANWAR IBRAHIM


LAYAKKAH ANWAR DIANGKAT SEBAGAI PEMIMPIN?

TENGOK VIDEO BAWAH NIH:

2 comments:

  1. kalau brdebat pasal moral pemimpin ok la tu..kalau bab rakyat dan sebagainya dah ade parlimen..jangan makan gaji buta jadi ketua pembangkang..debat diparlimen..PASAL VIDEO LUCAH DAN MORAH ELOK DIPERDEBATKAN..KAMI SOKONG...DAN KALAU BOLEH TUBUH SURUHANJAYA DIRAJA SIASAT SIAPA PELAKONNYA...

    ReplyDelete
  2. Sebenarnya isu cabaran berdebat antara Anwar-Najib entah kali ke berapa kerana sudah lama. Nampaknya blogger pro-umno yang dikenali sebagai pencacai sudah ketinggalan bas.Blogger pencacai Umno ini tidak perlulah menampakkan kebodohannya dengan membuat cabaran. Anwar telah lama mencabar Najib sebelum Blogger bengap ini membuat cabaran. Awal-awal lagi Anwar sudah bersedia untuk berdebat dengan Najib atas tajuk apa sekalipun hatta soal moral. Anwar menyebut sedemikian sewaktu Najib pernah berkata sekiranya beliau berdebat dengan Anwar, Ketua Pembangkang ini pasti demam. Anwar telah menjawab bahawa beliau tidak kisah jika demam sekali pun asalkan Najib menjadi `jantan' bukan `betina' yang hanya pandai menyalak di depan media sahaja. Anwar berulangkali menyebut beliau lebih suka berdebat soal negara dan kebaikan rakyat, tetapi jika Najib mahu berdebat di dalam isu moral sekali pun beliau bersedia menerimanya. Tidak perlu Najib menang dalam perdebatan itu, Najib berani berdebat dengan Anwar saja sudah cukup membuatkan ribuan orang akan masuk Umno walaupun untuk tempoh satu hari. Jadi, inilah peluang untuk Najib menarik orang ramai sertai Umno iaitu hadir berdebat dengan Anwar walaupun terpaksa memakai `pampers' atau menyapu air liur yang meleleh seperti Shabery Cheek dulu.
    Najib tak perlu bimbang di dalam perdebatan itu nanti, Sudah tentu Anwar tidak akan pecahkan rahsia `trajedi hitam di hotel Port Dickson' atau kisah misteri Altantuya mahu pun kisah perampas bini orang. jika perlu Najib boleh bawa satu bas kabinet beliau untuk berdepan dengannya.
    Tidak sukar untuk membuktikan bahawasanya Najib ini anak jantan keturunan pahlawan Tok Gajah. Beliau cuma kata bersetuju dengan cabaran Anwar, itu sudah cukup untuk kita kata bahawa anak Tun Razak itu memang jantan sejati. Tetapi, jika sebaliknya maka rakyat keliru di antara Najib dan Rosmah siapa 'jantan' siapa 'betina' atau kedua2nya betina. Sekarang, Blogger bengap dan lembab ini harus memulakan tindakan mendesak agar Najib bertukar menjadi `jantan sejati' untuk menyahut cabaran Anwar berdebat samada di dalam isu ekonomi mahu pun isu moral. Beranikah Najib? Jika Najib berani, esok aku bersama 5000 pengundi atas pagar tempat aku masuk Umno!!!!

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...