Wednesday, January 11, 2012

MUSIBAT MELALAK KERANA ANWAR. APA KATA PASNGOK?


Berikut adalah jawapan drpd Aiman Athirah Al Jundi berkenaan isu "muslimat PAS semasa 901" tu. bagi ana, jawapan yg diberikan adalah memadai.






1. Tajuk "Muslimat PAS Hilang Akal Atas Jalan Raya" pun dah cukup membuktikan bahawa yg buat rakaman utk tujuan upload ke youtube dan bagi tajuk tersebut adalah orang yg berniat jahat dan bencikan/anti DSAI serta TIDAK GEMBIRA dengan pembebasan DSAI.


2. Semua seruan adalah bersifat semangat dan bangkitkan semangat. Seruan biasa ketika kita berhimpun. Tidak mendayu dayu. Tidak menimbulkan syahwat. Manifestasi kebencian rakyat kpd Regim. Senikata bencikan Regim yg dzalim.


3. Kehadiran sekitar bukan semua Muslimat PAS, tetapi wanita pelbagai golongan.


4. Darihal perkataan UMNO Hancur/ UMNO Mampus pun memang kita nak depa kita kuburkan kan pada PRU13.


5. Ini adalah situasi ketika hampir bersurai, closing. Sebelum itu kita buat Sudut Munajat, pertama kali dalam sejarah himpunan kita, untuk wanita dan lead by Muslimat.


6. Sudut Munajat bermula dgn Dzikir Astaghfar Robbal Baroya...Sunnat Dhuha, Al Ma'thurat, Yaasin dan bila istihar kemenagna kita semua lead Sujud Syukur 2x.


7. Ketika bergerak keluar kita solawat. Dan atas permintaan rakan-rakan bukan PAS mahu kita laungkan kata2 semangat maka...itulah yg ada dalam youtube ini.


8. Orang yg hanya mahu menampakkan keburukan adalah orang yg memandang dpd mata Langau. Yg melihat kebaikan adalah org yg melihat dpd Mata Lebah.


apapun, beliau menghargai dan memperakui setiap teguran dan berjanji akan memperbaiki apa yg terkurang dan membetulkan apa yg tersilap pada masa hadapan. syabas muslimat.


SYABAS KEPALA HOTAK KAU!

8 comments:

  1. Apalah Aiman ni, komen yang buat tambah maklumat ttg siapa awak "sebenarnya" dan burukkan keadaan kerana kata nesta dan huduh awak buat selepas aje melakukan munajat, berzikir memuji kebesaran Allah dan berselawat meminta syafaat Rasulullah. Yang dikutuk orang Islam...UMNO terdiri dari orang Islam yang awak doakan "mamposss...." Tak berkesan ke zikir yang dibuat untuk memberi cahaya dalam hati ttg Islam, siapa orang Islam, dah tak kenal Islam dan kafir, buruk dengan baik, malaikat dan syaitan?

    Yang herannya, orang PAS boleh mengutuk kaw kaw pada sesiapa yang depa suka,buka mulut Intro je manis bila memuji Allah dan Rasulnya, selepas itu keluar najis dengan caci dan kata nesta. kalau depa kena tegur sikit, bukan main kata orang mata langau lah mata lalatlah, agenda tersembunyilah , niat jahatlah....perasan depa ni maksum....

    Itulah pandai orang PASni tokleh diikut, bodohnya tokleh diajar.Adakah Islamnya pada kulit...?

    ReplyDelete
  2. Betina sundal
    muka pun mcm jalang tua
    doakan orang mampos kau tunggu saja hari kemamposan atau ajal kau nanti bagaimana azabnya mendoakan keburukan seagama kau
    Dasar betina murahan

    ReplyDelete
  3. dah tau anwar tu macam tu nak sokong lagi,.. hang belajar kat u, hang dapat biasiswa, hang dapat hidup senang bawah kerajaan mana, yang buat hura hara negara, pelacur negara ni bawah naungan siapa,.. pikir lah sikit, anak hang pun bakal ikut hang nanti tau tak,.

    ReplyDelete
  4. baik ko ajak kawan kawan ko sembahyang minta petunjuk allah siapa anwar tu,.. lagi baik dari melalak, nanti anak cucu ikut perangai hang macam mana,..

    ReplyDelete
  5. SEBUAH REKAYASA IBADAT YANG HEBAT HASIL AJARAN PAS. SAMBIL MENUNGGU KEPUTUSAN MAHKAMAH RAMAI-2, DARIPADA DOK SAJA X DAPAT APA-2 LEBIH BAIK BERZIKIR BERAMAI-2 DAPAT JUGA PAHALA - DITUKAR KEPADA LEBIH BAIK BERJOGET DAN MEMAKI HAMUN, BERAMAI-2 DAPAT JUGA "PAHALA"?.
    KALAU DAH SESAT DAN DIJANJI KESESATAN OLEH SYAITAN, MAKA BUAT APA PUN MENJURUS KEARAH KESESATAN JUGA... BERTAUBATLAH.

    ReplyDelete
  6. dah macam jin betina aku tengok.... rosakkk..

    ReplyDelete
  7. PAHAM BETUL2 ORANG UMNO APA BETINA NI CAKAP. OLEH ITU DARI SAAT INI JANGAN ADA BELAS KASIHAN PADA ORANG HAMPAS. ANGGAPLAH MEREKA INI SEBAGAI TAIK BABI, PARIA, SUNDAL BACING. HANCURKAN MEREKA. HAPUSKAN MEREKA DARI MUKA BUMI INI. ORANG BEGINI WALAU EMAS BERGUNUNG, MANISAN BERLORI YG DIBERIKAN MAKI HAMUN JUA YANG KAO DAPAT. SEBETUNYA MEREKA INI JAUH LEBIH HINA DARI KAFIR HARBI. AYUH HANCURKAN MEREKA. CAMPAKKAN MEREKA KEKANDANG BABI. BABI

    ReplyDelete
  8. muslimah @ MUSIBAT PAS - NYANYI LAGU GOSPEL TUKAR LIRIK KONONNYA BERMUNAJAT! BODOH BAHALUL!

    Islam tak ajar korang terkinja-kinja macam beruk pekena sambal belacan! dahlah menyokong si peliwat, korang tak rasa berdosa ker dengan saiful? korang tak terasa menganiaya saiful ker, korang lebih percaya dengan anwar daripada Janji Allah SWT yang mana saiful telah sandarkan segalanya bersumpah laknat diatas nama Allah SWT? Islam apa yang korang amalkan? Selam? itu namanyer perjuangan yang sia-sia, tak diredhai dan tak ikhlas... muhasabah dirilah dulu,

    anwar dah hint nak batal undang-undang liwat pun korang senyum panjang? astaghfirullah.... tiada agama yang membenarkan LIWAT, not even christian! kecuali kalau takder agama!

    ReplyDelete

PERINGATAN: PengundiBaharu tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman Blog ini. Ia pandangan peribadi pelawat blog ini dan tidak semestinya menggambarkan pendirian Blogger. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab anda sendiri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...